Fakültemizin 2025-2026 akademik yılı mezuniyet töreni, Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, Itri Kongre ve Kültür Merkezi’nde gerçekleşti.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan törene, Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, üniversitemiz üst yönetimi, Türkiye Eczacılar Birliği, Ankara Eczacı Odası ve ECZAKDER yöneticileri, Fakültemiz Dekanı Prof. Dr. Erden Banoğlu, dekanlar, müdürler, öğretim üyeleri, öğrenciler ve mezunların aileleri katıldı.
Fakültemiz Dekanı Prof. Dr. Erden Banoğlu açılış konuşmasında, bu yılki mezuniyet töreninin kendileri için ayrıca bir anlam taşıdığını belirterek üniversitemizin 100. yıl mezunlarını vermekten onur duyduklarını vurguladı. “Gazi Üniversitesi Eczacılık Fakültesi olarak aklın ve bilimin ışığında durmadan çalışmaya, üretmeye ve ülkemize değer katmaya devam edeceğiz” diyen Prof. Dr. Banoğlu, mezun olan genç meslektaşlarını tebrik ederek, ailelerine ve onları yetiştiren fakülte öğretim üyelerine teşekkür etti.
Ankara Eczacı Odası Başkanı Uzm. Ecz. Cumhur Cem Abbasoğlu, Fakültemiz 2025-2026 akademik yılı mezuniyet töreninde bulunmaktan duyduğu memnuniyeti ifade ederek “Değerli genç meslektaşlarım, eczacılık, toplum sağlığının korunması ve geliştirilmesinde önemli sorumluluklar üstlenen bir meslektir. Sizler de bundan sonra sağlık profesyonelleri olarak görev yapacaksınız. Bundan sonraki süreçte bizler de meslek örgütünüz olarak her zaman yanınızda olacağız” dedi.
Türkiye Eczacılar Birliği Genel Sekreteri Uzm. Ecz. Taner Ercanlı mezunlarımıza seslenerek, Gazi Üniversitesi gibi köklü bir üniversiteden mezun olmanın ayrıcalığını yaşadıklarını vurguladı. “Bundan sonraki hayatınızda böylesine nitelikli bir eğitim aldığınız bu üniversitenin sizlere kazandırdığı bilgi ve birikimin yolunuzu aydınlatacağına inanıyorum.” diyerek mezunlarımızı ve ailelerini tebrik etti.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal ise akademik ve etik değerler doğrultusunda, eğitimde ve araştırmada hem ulusal, hem de uluslararası düzeyde en başarılı Eczacılık Fakültelerinden biri olan Gazi Üniversitesi Eczacılık Fakültemizin; bu başarılarına her yıl yenilerini ekleyerek yoluna devam ettiğinin ve üniversitemizi gururlandırdığının altını çizdi. “Sizler, üniversitemizden ülkemizin sağlık ordusunun neferleri olarak mezun oluyorsunuz. Bilgiyi insanlığın yararına kullanmak, teknolojiyi ahlakla ve vicdanla buluşturmak her birinizin en önemli rehberi olmalıdır” diyerek mezunlarımızı tebrik eden Prof. Dr. Uğur Ünal, öğrencilerimizi yetiştiren fakülte akademisyenlerine ve mezunlarımızın ailelerine de seslenerek emekleri için onlara teşekkür etti.
Tören, fakültede dereceye giren öğrencilerin plaketlerinin takdimi, fakülte birincisinin mezuniyet kütüğüne isimlik çakma merasimi ve mezuniyet projesi ödüllerinin takdim edilmesi ile devam etti.
Tüm mezunlarımıza mezuniyet belgelerinin verilmesinin ardından mezuniyet töreni, eczacılık yemini ve kep atma merasimi ile sona erdi.












Doç. Dr. Nur Banu Bal’ın 2 adet TÜSEB A4 Projesi Kabul Edildi
Prof. Dr. Fatma Nur Tuğcu Demiröz’ün 2 adet TÜSEB A4 Projesi Kabul Edildi
Dr. Öğr. Üyesi Duygu Yılmaz Usta’nın TÜSEB A4 Projesi Kabul Edildi
Fakültemiz 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Fakültemizde “Prof. Dr. Erdem Yeşilada Anısına Halk İlacından İlaca Sempozyumu” düzenlenmiştir.
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.